أحمد ياسر ينعى إيهاب جلال بكلمات مؤثره…
كتبت/صفاء محمد
وسيط اليوم
١٢/٩/٢٠٢٤
ودع أحمد ياسر لاعب المصري السابق، إيهاب جلال المدير الفني السابق للمصري والإسماعيلي، بكلمات مؤثرة عبر حسابه الشخصي على فيس بوك.
وكتب أحمد ياسر: كابتن ايهاب جلال و احنا في المصري قدام عيني كان بياخد مكافات الماتشات و يوزعها عالمحتاجين اللي واقفين قدام باب النادي غير اللي كان بيوصل الناس في بيوتها من غير ما تيجي .. كان يسأل على الحالات اللي محتاجه و يبعتلها و يفك كربها … كان يروح دار المسنين و يروح دار الأيتام من نفسو و من غير تصوير ولا اي حاجه …. عمره ما غلط في لاعيب او اهانو … بيعامل الناس كلها باحترام و أخلاق إنسان بمعني الكلمه … عمره ماتجاوز في حق حد رغم الظلم اللي وقع عليه.
واختتم: ربنا يجعله في ميزان حسناتك و يجعل قبرك روضه من رياض الجنه كنت ملاك عالأرض يا كابتن ايهاب ربنا يرحمك يا حبيبي .
المزيد من الموضوعات
منتخب مصر يعبر إلى دور الـ32 بتعادل بطعم الانتصار أمام إيران في كأس العالم 2026
📊 تقرير رياضي شامل – كأس العالم 2026 حتى 23 يونيو 2026
مصر تكتب التاريخ في كأس العالم.. الفراعنة يهزمون نيوزيلندا بثلاثية ويحققون أول انتصار عالمي